Mediatiedote: Friskis&Svettis Helsingin kesä!

Mediatiedote 21.5.2018

Iloista kesäliikuntaa kaikille!

Friskis&Svettiksen legendaariset Kaivopuiston ilmaisjumpat alkavat 5.6.

Liikuntaseura Friskis&Svettiksen kesäkausi tarjoaa puisto- ja sisäjumppia sekä juoksuja ja kävelyjä koko kesän ajan. Supersuosittu Kaivarin puistojumppakausi käynnistyy tiistaina 5.6. klo 18.00, ja siitä lähtien Kaivarissa jumpataan joka tiistai ja torstai klo 18.00 elokuun loppuun asti. Friskis-jumppaa on tarjolla Kaivarissa myös Helsinki-päivänä 12.6. klo 18.00-19.00, jolloin jumpataan Helsinki-aiheisen musiikin tahtiin. Kaivarin päätösjumppa torstaina 30.8. toteutetaan yhteistyössä matalan kynnyksen juoksutapahtuma RunFestin kanssa.

Friskis-kesän sisäliikuntaa on tarjolla Arabiassa (F&S-sali Arabia, Hämeentie 153 C) sunnuntaista torstaihin sekä Haagassa (Haagan pelastusasema, Vanha Turun maantie 2) maanantaisin ja keskiviikkoisin. Sisäliikuntaohjelma vaihtelee viikoittain: ohjelmassa on jumpan lisäksi joogaa, niveliä helliviä Flex ja Flex soft -tunteja, tanssia sekä Power Hour ja Barbell -tunteja.

Eläintarhan maksuttomat sauvakävely- ja juoksulenkit starttaavat maanantai-iltaisin, Arabian lenkit parittomien viikkojen keskiviikkoina. Ensimmäisellä ja viimeisellä kerralla Arabiassa on tarjolla pitkä sauvakävelylenkki, muut lenkit ovat pitkiä hitaita juoksulenkkejä. Uimastadionilta lähdetään aamulenkille parillisten viikkojen perjantaina klo 7.00. Osallistuminen Uimastadionin lenkeille on jäsenetu, muille osallistujille kertamaksu 12 euroa. Heinäkuussa tarjoamme myös ulkoliikunnan pop up -tunteja – seuraa nettisivujamme!

Koko kesän kattava liikuntakortti maksaa vain 60,00 euroa, kesän ulkoliikuntakortti 20,00 euroa. Liikuntakortin osto ja käyttö edellyttävät voimassa olevaa jäsenyyttä; jäsenmaksu on 12,00 euroa/kalenterivuosi.

Lisätietoja kortti- ja muista maksuista sekä kesän aikataulu löytyvät verkkosivuiltamme.

Cooperin testi Eltsun kentällä kesäkuussa

Cooperin testi on yksi parhaista aerobisen kunnon mittareista ja varsin yksinkertainen toteuttaa: tarvitsee vain juosta 12 minuutissa niin pitkälle kuin jaksaa ja ennättää. Friskis&Svettis järjestää Cooperin testin Eläintarhan kentällä torstaina 14.6. Alkulämmittely alkaa klo 18.30, testi noin klo 19.00. F&S Cooper on jäsenetu eli mukaan pääsee jäsenkortilla. Muilta osallistujilta perimme kertamaksun 12,00 euroa.

Friskis käy kaikille

Lisätietoja:

www.friskissvettis.fi

puh. (09) 685 4542, gsm 040 755 6050
info(at)friskissvettis.fi

Mediayhteydet myös Ripsu Hongisto-Salmi, puh. 040 356 4949, ripsuhongisto(at)gmail.com

Oikaisuja ja tarkennuksia

Haagan pelastusasemalla sisäliikuntaa on tarjolla maanantaisin ja keskiviikkoisin.

Arabiassa on lenkkejä parittomien viikkojen keskiviikkoina läpi kesän. Ensimmäisellä ja viimeisellä kerralla Arabiassa on tarjolla pitkä sauvakävelylenkki, muut lenkit ovat pitkiä hitaita juoksulenkkejä.

Heinäkuussa tarjolla on aikataulussa olevan ohjelman lisäksi myös ulkoliikunnan pop up -tunteja.

Kaivarin päätösjumppa 30.8. toteutetaan yhteistyössä RunFestin kanssa.