Mediatiedote: Friskis&Svettiksen puistojumppakausi alkaa!

Mediatiedote 28.5.2019

Tarjolla Stadin hauskinta kesäliikuntaa!

Kaivopuiston ilmaisjumpat alkavat 4.6. – Helsinki-päivän spesiaali Hermannissa 12.6.

Liikuntaseura Friskis&Svettiksen kesäkausi tarjoaa puistojumppia, ohjattuja juoksu- ja sauvakävelylenkkejä sekä sisäliikuntaa koko kesän ajan. Supersuosittu Kaivarin puistojumppakausi käynnistyy tiistaina 4.6. klo 18.00, ja siitä lähtien Kaivarissa, Ravintola Kaivohuoneen takana, jumpataan joka tiistai ja torstai klo 18.00 elokuun loppuun asti. Puistojumpat ovat osallistujille maksuttomia.

Helsinki-päivänä jumpataan Helsinki-aiheisen musiikin tahtiin

Friskis&Svettis kutsuu Helsinki-päivänä 12.6. kaikki mukaan hyvän mielen jumppaan Helsinki-aiheisen musiikin tahtiin. Mukana on tuttuja klassikoita ja uudempia hittejä, ja kaikki kappaleet kertovat omalla tyylillään Helsingistä. Jumppapaikkana on Nylanderin puisto Hermannin puolella, os. Hämeentie 105 a. Jumppa sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille, liikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. Jumpan ohjaavat F&S Helsingin koulutetut ohjaajat.

Sisäliikuntaa Hermannissa ja Haagassa, juoksua ja sauvakävelyä Hermannissa ja Eläintarhan kentällä

Friskis-kesän sisäliikuntaa on tarjolla Hermannissa (F&S-sali Hermanni, Haukilahdenkatu 2 D) sunnuntaista torstaihin sekä Haagassa (Haagan pelastusasema, Vanha Turun maantie 2) maanantaisin ja keskiviikkoisin. Sisäliikuntaohjelma vaihtelee viikoittain: ohjelmassa on jumpan lisäksi joogaa, kehonhuoltotunteja, voimapainotteisia tunteja sekä tanssia.

Eläintarhan maksuttomat sauvakävely- ja juoksulenkit starttaavat maanantai-iltaisin klo 18.00, Hermannin pitkät hitaat lenkit parittomien viikkojen keskiviikkoina klo 17.30. Elokuun viimeinen keskiviikkolenkki on pitkä sauvakävely. Lenkkien kesto on n. 2 tuntia. Uimastadionilta lähdetään aamulenkille noin joka toinen perjantai klo 7.00. Hermannin lenkit ovat maksullisia ja Uimastadionin lenkit jäsenetuja. Heinäkuussa järjestetään myös erilaisia pop up -lenkkejä, joista tiedotetaan erikseen nettisivuilla.

Koko kesän kattava liikuntakortti maksaa vain 50,00 euroa, kesän ulkoliikuntakortti 20,00 euroa. Liikuntakortin osto ja käyttö edellyttävät voimassa olevaa jäsenyyttä; jäsenmaksu on 15,00 euroa/kalenterivuosi. Lisätietoja kortti- ja muista maksuista sekä kesän aikataulu löytyvät verkkosivuiltamme. Kausitarroja voi ostaa F&S-toimistolta (Hermannin sali) ja verkkokaupastamme.

Friskiksen kesäkiertue – tule mukaan nauttimaan Stadin kesästä

Friskiksen puistojumpat ja lenkit lähtevät kesäkierrokselle Helsinki-päivänä 12.6. oman salimme lähiympäristöön Hermanniin, Vallilaan ja Arabiaan. Jumpat ja lenkit sopivat kaikille ja tunneille voi osallistua oman kunnon ja fiiliksen mukaan. Tapahtumat ovat maksuttomia. Kesäkiertueen tarkka ohjelma löytyy Friskiksen verkkosivuilta.

Lisätietoja:

Friskis&Svettis Helsinki ry – Friskis&Svettis Helsingfors rf