Mediatiedote: Friskis&Svettis Helsingin syyskausi starttaa Avoimien ovien viikolla!

Mediatiedote 7.8.2019

Friskis&Svettiksen syyskausi alkaa 19.8.

Avoimien ovien viikko 26.8.-1.9. – kaikki tunnit maksuttomia

Liikuntaseura Friskis&Svettiksen sisäliikunnan syyskausi käynnistyy maanantaina 19.8. Ulkoliikunnan tunnit alkavat sunnuntaina 1.9. Syksyn alkua juhlistetaan Avoimien ovien viikolla 26.8.-1.9., jolloin Friskis-tunnit ovat kaikille maksuttomia.

Friskis&Svettis Helsingin syksy tarjoaa yli 30 viikkotuntia liikuntaa sisällä ja ulkona: jumppaa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta, voimatreeniä, tanssia, joogaa, juoksua, sauvakävelyä ja patikkaretkiä.

Stadin hauskinta liikuntaa on Hermannin salin lisäksi eri puolilla Helsinkiä: Haagassa, Katajanokalla, Ruoholahdessa ja Yrjönkadulla. Syksyn uusi liikuntapaikkamme on Vallilan ammattiopisto, missä jumpataan tiistaisin klo 18.00.

Patikkaretkiä järjestetään syksyllä neljä. Tulossa on myös pop up -tunteja ja muita tapahtumia. Patikkaretket ja tapahtumat ovat jäsenille maksuttomia.

Avoimien ovien viikko elokuun lopussa

Elokuun viimeisellä viikolla Friskis&Svettiksen kaikki liikuntatarjonta on maksutonta, joten silloin kannattaa tutustua seuran monipuoliseen tarjontaan kokeilemalla eri lajeja eri päivinä. Lisäksi viikonloppuna 31.8.-1.9. vakituinen ohjelma täydentyy ylimääräisillä tunneilla F&S-sali Hermannissa. Myös Hermannin salin yhteydessä oleva toimistomme on poikkeuksellisesti auki perjantaista sunnuntaihin liikuntatuntien yhteydessä.

Lauantaina 31.8. juhlistamme myös Suomen luonnon päivää mm. järjestämällä talkooretken Friskiksen adoptoimalle monumentille Maunulassa sekä roskajuoksun Eläintarhan kentän ympäristössä. Lisätietoja ja aikataulut seuran verkkosivuilta.

Liikuntakortit kätevästi verkkokaupasta

Friskis&Svettiksessä treenaaminen on edullista: kaikille syyskauden sisä- ja ulkoliikunnan tunneille oikeuttava kortti maksaa 136,00 euroa. Pelkkä ulkoliikunnan kortti on 50,00 euroa. Kortit edellyttävät seuran jäsenyyttä; vuodelta 2019 jäsenmaksu on 15,00 euroa. Perustutkintoa opiskeleville ja 12–18-vuotiaille on alennetut hinnat.

Tarkemmat ohjelma- ja hintatiedot löytyvät verkkosivuilta ja syksyn aikataulusta (pdf). Liikuntakorttien ostaminen käy kätevästi verkkokaupassa tai sähköpostilla. Verkkokaupassa voi ostaa kaikkia liikuntakortteja sekä maksaa seuran jäsenmaksun. Maksutapoina ovat kaikki verkkopankit sekä yleisimmät maksukortit.

Stadin hauskinta liikuntaa

Lisätietoja: www.friskissvettis.fi