Intervalli Flex

Vaativa hapenottoa, voimaa ja liikkuvuutta kehittävä tunti.

Intervalli flex

Intervallif lex on hapenottokykyä ja voimaa kehittävä sekä liikkuvuutta ja kehonhallintaa lisäävä yhdistelmätunti. Nopeissa intervalleissa tapahtuva hapenotto- ja lihaskuntotreeni yhdistettynä dynaamiseen liikkuvuusharjoitteluun haastaa kehon monipuolisella tavalla ja tukee hyvin muuta liikuntaharrastusta.

IntervalliFlex sopii

Sinulle, joka olet jo suhteellisen hyvässä fyysisessä kunnossa, haluat treenata kovaa, mutta myös lisätä kehosi liikkuvuutta ja hallintaa inspiroivalla ja haastavalla tavalla.

Tunnin rakenne

IntervalliFlex koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa haastetaan hapenottokyky ja voima äärimmilleen nopeissa 20 – 60 sekunnin intervalleissa. Flex-osuudessa harjoitetaan liikkuvuutta hakemalla kehon liikeratojen ääriasentoja toisaalta suurilla liikkeillä, toisaalta keskittyen yksittäisen kehonosan venyttämiseen aktiivisesti joustellen.

Flex-osuus koostuu täyspitkän Flexin osista ja se on Flexin tavoin konseptitunti. Intervalliosuudessa tarvitaan jumppakenkiä, flex-osuus tehdää paljain jaloin.