Ulkoliikunta

friskissvettis_01_rgb
friskissvettis_02_rgb
  • Sauvakävely

    Reipas tunnin mittainen lenkki vaihtelevassa maastossa. Sisältää mm voimaharjoituksia ja mäkinousuja Omat sauvat mukaan tai lainaksi seuralta. HUOM. Sauvakävely on talvitauolla joulu-helmikuun.
  • Krossi UUSI

    Krossi on monipuolinen ja hauska sporttitasoinen juoksu. Siinä on vaihtelevia koko kehon harjoituksia rasteilla, joiden välillä juostaan vain lyhyet matkat. Lämmittelyssä ja jäähdyttelyssä juostaan enemmän. Rasteilla jokaisella osallistujalla on mahdollisuus haastaa itsensä lihasvoima- ja tasapainoharjoituksissa. Krossin kesto on 75 minuuttia.
  • Pitkä sauvakävely

    Noin kahden tunnin kestävyyttä harjoittava lenkki. Lopussa palauttava venyttely.
  • Juoksu

    Kaikille sopiva kevyt ja rauhallinen lenkki (7 – 7.30 min/km).
  • Juoksu sportti

    Perusjuoksu (6 – 6.30 min/km) tottuneille kuntoilijoille; voi sisältää vaihtuvia harjoitteita esimerkiksi vetoja ja mäkijuoksua.
  • Juoksu spurtti

    Vauhdikas juoksu (4.30 – 5.30 min/km) hyväkuntoisille; voi sisältää vaihtuvia harjoitteita esimerkiksi vetoja ja mäkijuoksua.
  • Laatulenkki

    Monipuolinen lenkki, joka sisältää juoksun eri osa-alueita kehittäviä harjoitteita, mm. tekniikka tai vetoja. Sopii eritasoille juoksijoille, sillä jokainen voi tehdä harjoitukset oman kuntonsa mukaan.
  • Pitkä lenkki

    Noin kahden tunnin juoksulenkki tottuneille kuntoilijoille, harjoittaa kestävyyttä.
  • Pitkä hidas lenkki

    Pitkiä lenkkejä hitaampivauhtinen (8-9 min/km), noin kahden tunnin juoksulenkki, harjoittaa kestävyyttä.
  • Aamulenkki

    Kaikille sopiva kevyt ja rauhallinen lenkki (45 min.).