Ulkoliikunta

friskissvettis_01_rgb
friskissvettis_02_rgb
  • Sauvakävely

    Reipas tunnin mittainen lenkki vaihtelevassa maastossa. Sisältää mm voimaharjoituksia ja mäkinousuja Omat sauvat mukaan tai lainaksi seuralta. HUOM. Sauvakävely on talvitauolla joulu-helmikuun.
  • Pitkä sauvakävely

    Noin kahden tunnin kestävyyttä harjoittava lenkki. Lopussa palauttava venyttely.
  • Juoksu

    Kaikille sopiva kevyt ja rauhallinen lenkki (7 – 7.30 min/km).
  • Juoksu sportti

    Perusjuoksu (6 – 6.30 min/km) tottuneille kuntoilijoille; voi sisältää vaihtuvia harjoitteita esimerkiksi vetoja ja mäkijuoksua.
  • Juoksu spurtti

    Vauhdikas juoksu (4.30 – 5.30 min/km) hyväkuntoisille; voi sisältää vaihtuvia harjoitteita esimerkiksi vetoja ja mäkijuoksua.
  • Laatulenkki

    Monipuolinen lenkki, joka sisältää juoksun eri osa-alueita kehittäviä harjoitteita, mm. tekniikka tai vetoja. Sopii eritasoille juoksijoille, sillä jokainen voi tehdä harjoitukset oman kuntonsa mukaan.
  • Pitkä lenkki

    Noin kahden tunnin juoksulenkki tottuneille kuntoilijoille, harjoittaa kestävyyttä.
  • Pitkä hidas lenkki

    Pitkiä lenkkejä hitaampivauhtinen (8-9 min/km), noin kahden tunnin juoksulenkki, harjoittaa kestävyyttä.
  • Aamulenkki

    Kaikille sopiva kevyt ja rauhallinen lenkki (45 min.).